tisdag 6 november 2007

Idol


bilden från www.tv4.se/idol
Det börjar dra ihop sig nu. Tycker att årets idoler är ganska tråkiga. Men kanske beror det på att jag var i Tyskland när alla slutauditions var? Det känns som att jag inte hört så mycket av dem. Förra året när Markus öppnade munnen i tv förstod man att han var vinnaren. Har ingen klar favorit i år. Gillade först Daniel men han är ingen jag skulle köpa skiva av eller gå och lyssna på live. Då håller jag mer på Amanda eller Christoffer. Vem tror du vinner?
Snälla, säg inte Marie. Fick nog av henne i Big Brother.

6 kommentarer:

Cam sa...

Hallå där..jag tycker nog det är ett par starka personer med i årets IDOL..men Marie..näääe...Daniel, näe, duktig att sjunga och utstrålning men han är lite "to much" men Amanda och Christoffer känns mer personliga och har både utstrålning och röst. Men vem av de två vinner? Hm...ja vi får se...jag har just nu båda dessa som favoriter.!!

Mikaela sa...

heja Christoffer!

Ann-Sofie sa...

Var tvungen att rösta i fredags. Rösten föll på Amanda. Tycker att hon är så häftig och har en grym röst. Skönt att Sam äntligen åkte ur.....

Eva-Lena sa...

Hej på er!
Det är så roligt att läsa om er och se bilder på er fina son. Han har blivit så stor! Och så söt!!Jag är inte helt bra på att kommentera, så jag gör ett försök nu. Jag tycker ju själv att det är så roligt att läsa kommentarer i min blogg.
Idol... Nä, jag säger väl inget då...
Jag röstade faktiskt i fredags. Tre gånger, varav en gång på Amanda.
Ha det gott
Eva-Lena

Naranja sa...

Cam:Ja visst blir det spännande att se vem som vinner!
Mikaela med fam: Ja just det. Heja Christoffer! Hans ögon och leende gör allt. Han är en riktig charmis. Ser så snäll ut. Och sjunger bra.
Albin med familj: Ja, visst var det skönt att Sam försvann. Men jag såg vad ledsen Swartling såg ut när det blev klart att det var Sams tur att försvinna.
Eva-Lena: Hejsan! Roligt att du skriver kommentarer. Grejen är ju den att det spelar inte så stor roll VAD man skriver. Det roliga är ATT man skriver, tycker jag. Annars känns det som att jag skriver dagbok för mig själv. Det har jag en bok till..
Spännande at du röstade 3 gånger. Blir nyfiken på vilka 2 som fick dina andra röster?

Eva-Lena sa...

Du bad så snällt att slippa höra hennes namn, så jag försökte låta bli =) Jag tyckte Marie var en hemskt jobbig typ i Big Brother! Hon verkar ju lite jobbig nu också om sanningen ska fram, men jag gillar att höra henne sjunga! Sen vet jag inte om hon är bra nog för att vinna, men hon fick två röster av mig i fredags i alla fall.
Kram