tisdag 20 november 2007

Nu sitter man uppe igen i natta.. Klockan är halv tolv och jag måste sova egentligen men man är ju en nattsuddare. Lillsyrran har lurat in mig i facebook så nu är man fast där och kollar runt. Jag som INTE skulle gå med i nåt löjligt facebook.. Men kanske är det bara roligt en stund. Vet ju många som gått ur efter ett tag. Vi får se.
I morgon ska vi på bvc på 8 månaderskontroll. Det blir spännande att se hur mycket han har växt. Jag har inte nån fråga till sköterskan(som vanligt). Allt fungerar ju bra med Agaton. Man kanske ska ifrågasätta varför vi inte får träffas i deras regi men det är det andra som gjort. Ingen riktig babymassagekurs, ingen informationsträff om barnsäkerhet. Vi skulle ha en avslutande träff där pappagruppsledaren skulle ha varit med på också men den har inte heller blivit av..
Det enda jag kan komma på som är lite jobbigt är att jag vill ju att han ska sluta amma på natten. Men det är ju jag som måste säga ifrån om det. Just nu fungerar det ju bra men är tröttsamt.
Babyrytmik ska vi också på i morgon. Gissar att dagen kommer att gå fort. Kram på er.

1 kommentar:

LIB sa...

hej! jag lurades också in på facebook men tyckte det började uppta för mycket av min tid. Det får räcka med familjesidorna. Orkade inte med alla dessa quiz som folk ville bjuda in en på. Fast det var ju intressant att se vad det handlade om. kram!