måndag 6 augusti 2007

Instängd

Ammade Agaton på sängen och hör att det ringer på dörren. Låg kvar. Har filosofin att ammar jag får det andra vänta. Är det nåt viktigt ringer man igen senare. Kliver senare upp och gör i ordning lunch som jag tänkt ta med ut i det fina vädret. Då ringer det igen på dörren. Utanför står två herrar som ska fixa i ordning fönstren. Det kan verkligen behövas. De hade haffat John på väg till jobbet i morse som berättat att jag var hemma idag. Vill ju inte lämna dem ensamma i lägenheten så nu sitter jag inne och kollar mail mm och väntar på att de ska bli färdiga så att jag kan komma ut i solen. Typiskt.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tråkigt att behöva sitta inne en solig dag... Men hoppas att de blev färdiga fort så att du fick komma ut i det fina vädret sen! =) Det var kul att få se bilder och läsa om dopet! Fin sång hon sjöng Lise-Lotte, fin text!
Hoppas att du mår bra och att solen skiner i Karlstad!
Massa kramar Lotta

Mikaela sa...

hallå där... hur har det gått med dina tankar/planer på att bära i sjal? jag har precis beställt en ny trikåsjal då jag helt klart känner att den behövs!