lördag 25 augusti 2007

KBK (Karlstad bollklubb) - Liverpool FC

Här kommer bilder från fotbollsmatchen. Hm. Jag som trodde att jag hade koll på saker och ting men det hade jag ju inte alls. Det var visst inte Liverpools ungdomslag vi skulle se utan Liverpools reservlag! Det är skillnad. Vi tog med vagnen men eftersom vi hade plats på läktaren tog vi också med sjalen. När vi kliver ut och börjar gå upp på läktaren spelar de Liverpoolfansens låt "You´ll never walk alone" ganska högt. Jag hör att Agaton småskriker och tänker att nu blir han rädd men när jag tittar ner ser jag att han skriker av skratt! Tydligen var det roligt att se alla människor och höra den höga musiken!
John, koncentrerad på fotbollen.

Matchen slutade 0-4 till Liverpool men Karlstadlaget kämpade tappert.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Antar att J hoppas att Agaton blir en fotbollskille =) eftersom jag själv är så totalt ointresserad av fotboll så får mina killar hellre spela hockey eller nått.. golf har jag annars hört är en lugn sport utan några större skador ;)