torsdag 3 januari 2008

Blus?

Idag har vi varit på stan och JAG har äntligen fått shoppa. Tycker inte att jag hittar nåt när jag går i klädaffärer nu för tiden. Jag känner mig stressad när jag har med Agaton och ska trängas med andra. Vagnen tar plats och man vill hitta nåt fint snabbt innan han vaknar eller börjar skrika.
Det kändes konstigt att gå hand i hand med John på stan. Som vi gjorde back in the old days. Fast det kändes jättebra att få gå på stan bara vi. Kunna kolla på saker i lugn och ro utan stress. På stadium hade de inte rea på så många vinterplagg men jag hittade ett par mysbrallor, en tröja och en t-skirt. På H&M köpte jag underkläder, en kofta och en blus. Vad heter det? Heter det blus nu för tiden? Det är inte en skjorta och inte en tröja. En finare kortärmad tröja. Gå-ut-plagg. En blus. Hjälp mig!

4 kommentarer:

Cam sa...

Hej vännen! Kul du fått shoppa=) KAn se mig dig framför mig när du kolar runt i affärerna. Härligt gå på stan ihop du och din blivande man....han måste ta tag i det där snart ju.
En tunika kanske du menar eller skjorta? Blus..jo de kommer tillbaka så de kan heta vas som helst. Jag är shoppar sugen med, blir inte lika ofta för mig heller när jag har hunden, men lite lättare än för dig är det ju. Miss you! Här är äntligen snö! Kram Cam

Supermamsen Green World sa...

Men GUd vad skoj du har fått kosta på dig nått "

Hoppats ni fått en kanonstart på nya året

Är du riktigt shopping sugen ska man åka till Birsta här i Sundsvall kan jag lova.Det är grymt mycket butiker där nu ""
Ni kan ju bo hos mig "

KRAMIS

KRAMIS

Mikaela sa...

hej! nog kan man säga blus! kul att hitta så mkt!! jag hittar aldrig nått åt mig själv när jag går i affärer längre... kommer bara hem med saker till barnen!

Naranja sa...

Hej! Vad roligt att titta in på sin blogg och se att det finns 3 kommentarer! Kuln att ni orkar och vill skriva.
Cam:Ja, jag vet fortfarande inte vad man kallar det,tunika, blus eller skjorta..
Jag blir nog sambo hela livet. Annars får man väl slå till själv och fria på skottåret. Nej, det skulle jag inte kunna göra tror jag.
Supermamsen: Ja, om vi åker till Birsta kommer vi förbi er, det vet du.
Mikaela: Vet hur det är.. Man hittar så mycket fint på barnavdelningen. Men Agaton har så mycket kläder just nu så jag behöver inte shoppa till honom på länge.