onsdag 23 januari 2008

Fotografering

I morgon torsdag ska vi till fotograferna Maria och Anna i Östersund och fotografera Agaton. Det ska bli kul. Han fick pengar till en fotografering av sin mormor när han döptes i somras och nu ska vi använda dem. Vi hade planer först på att vänta tills han fyller 1 år men samtidigt vill vi ha kort på honom när han är liten. I kväll har vi provat olika "outfits". Det blir vit skjorta, väst och jeans på nåt kort och huvtröja och jeans på nåt annat. Kanske hinner vi med nåt nakenkort också! Han är ju inte den knubbigaste bebisen men det kan ju vara gulligt att ta kort när han är nakenfis! Hoppas bara att han är på sitt gladaste humör i morgon när vi ska hålla på att byta kläder på honom.

3 kommentarer:

Mikaela sa...

hoppas det har gått bra idag!! och att ni har hunnti få bilderna tills i slutet av feb så man får se dom =)

Lotta sa...

Hallå! Hoppas att fotograferingen gick bra! Det var längesen jag var in och läste, har helt kommit av mig med bloggläsnig och skrivning efter jul! Men det är roligt att komma hit och läsa hur ni har det! Trivs ni bra i östersund? Hoppas det! Ta hand om er! Jag kommer in och läser snart igen! Massa kramar
Lotta

Cam sa...

Hej! Vad kul med fotografen! Hur gick det? Ni kunde ju ta en bild på er alla tre. Jag minns när jag var iväg med Alvin...han härjade runt som attan, jag var helt svett!!!! Men det blev en fin bild til sist. Självklart skillnad på en hund och ett barn, men ändå! Kram Cam