tisdag 29 januari 2008

länge sen jag skrev...

hej. Det var som sagt länge sen jag skrev.. Det har inte hänt nåt särskilt. Jag längtar efter att få flytta in i vår lägenhet bara. Idag när jag åkte förbi höll de på att bära ut kartonger från huset. På fredag flyttar vi in våra saker. Det ska bli skönt att slippa bo i kappsäck.
Fotograferingen förra veckan gick bra. Agaton var lite misstänksam och reserverad i början men efter ett tag skrattade han och pekade på saker. När vi sen skulle välja ut kort hade hans tålamod tagit slut och han var hungrig och trött. Jag och John ska återkomma dit i morgon kväll för att vi titta närmare på vilka bilder vi kan tänkas vilja ha. Hur man nu ska kunna välja ut bland alla fina kort.

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Ta hem alla kort på påseende scanna sedan av dem ...så har du dem till bra pris