onsdag 30 januari 2008

Det drar ihop sig!

Onsdag kväll är det nu. På fredag förmiddag får vi hämta släpet till bilen och sen kan vi börja lasta och flytta in i nya lägenheten. Pappa jobbar sista veckan nu i Åre och är ledig på fredag så han ska hjälpa oss också. Agaton ska vara hos mormor och Åke under dagen så att vi kan fixa med flytten smidigt.
Har fixat nytt telefonnummer så jag mailar ut det med nya adressen till er släkt och vänner.
Var på stan en sväng innan vi tittade på fotona på Agaton. Handlade lite på rean på Indiska. De har alltid en massa fint där. Hittade två olika ljusslingor för 30-40 kr styck. En med små adventsstjärnor och en annan med små röda bollar på. Köpte mig också två fina läppglans på Domus. Det var jag värd!
Korten på Agaton var fina. Vi lyckades sortera bort så det "bara" var 17 kort kvar. På så vis blir det lättare att välja vilka vi slutgiltigt ska ta. Har mailat till några av er så att ni också får vara med och tycka till.

2 kommentarer:

Cam sa...

Åååå vad spännande med flytten...blir så nyfiken redan nu hur ni kommer få det=) Jag älskar ju inredning och sånt. Lycka till med allt nu och var rädda om ryggarna när ni ska bära och lyfta. Får bli en tur upp i sommar kanske och se hur ni hr fått det, jag lovar att min voffsing är mycket lugnare nu och gnager inte sönder andras mattor=), kommer du ihåg när han bet sönder er matta när han var liten valp!! Kram Cam

Naranja sa...

Cam: Hej vännen! Ja det ska bli så spännande! John har ju varit inne och tittat på lägenheten men det har inte jag. jag har ju bara sett kort. Kom gärna upp till sommaren! Du vet att du och vovven är såååå välkomna!