onsdag 30 januari 2008

Snart kommer det bilder..

Ni får ursäkta att jag är så usel på att lägga ut bilder. Agaton har ju passerat 10-månaderssträcket så det borde vara en ny bild men jag har inte hunnit med. Det blir enklare sen när vi får internet i vår lägenhet så man kan sitta hemma hos sig och fixa med sånt. Vi har ju varit och hälsat på Agatons kusiner också. det var jättekul. Ska lägga in bilder på det också. Lovar!
På fredag får vi äntligen flytta in i vår nya lägenhet! Det ska bli så roligt att få packa upp sina saker och inreda sitt nya hem. Ser fram emot det.
I kväll ska jag och John tillbaka till fotografen och fortsätta sortera ut kort på Agaton. När vi sedan har valt ut ca 30 kort kommer vi att få tillgång till dem via internet så att vi sen kan sitta hemma och välja ut vilka vi vill ha.
I natt blev Agaton rasande när vällingen inte kom fort nog. Han slängde sig fram och tillbaka som värsta monstret! Ha, ha! Han är rolig han.

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att få flytta in i ny lägenhet, alltid kul när man får nycklarna.

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna 100kr i presentkort på en webshop (och fysiska butiken). Den har jättefina barnkläder samt att leksaker och inredning finns i fysiska butiken. Dock kan jag inte logga in med min wordpress adress så ni kommer se gamla bloggen och får i så fall följa länken.

Cam sa...

Hm usel på blider eller ej, du är jätte bra på att skriva en hel del varje gång istället=)..Kram C