tisdag 11 mars 2008

Har lite bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om. Dagarna rullar på och det händer inte så mycket nytt. Agatons 1-årsdag närmar sig men vi kommer inte att göra nåt särskilt. Bjuda de som vill komma på tårta och annat gott. Vi har väl "öppen lägenhet" så får de som vill komma och fira Agaton. Han fyller ju år en onsdag också (19 mars) så folk jobbar ju på dagen.
John har varit hemma från jobbet med feber och halsont. Stackarn. Jag och Agaton åkte till Lillänge idag och handlade massor med saker till honom på apoteket. Jag vill INTE bli smittad..
I dag går mina tankar till en vän som opereras i Umeå. Jag håller tummarna för att läkarna har sin bästa dag! Kram från mig till dig!

2 kommentarer:

LIB sa...

oj Oliver har också feber. fast det var ju ett tag sen vi sågs. han har dock mest ont i örat. se till att ha flytande alvedon hemma ifall Lilleman får det! kram syrran

Cam sa...

Hej verkar gå värsta halsont och feber överallt nu. Jag var ensam med en elev i måndags, alla parsonal och alla elever var sjuka. Helt otroligt! Cam