torsdag 27 mars 2008

I´m back




Bloggandet har legat på isen de senaste två veckorna. Vi har ju haft finbesök av lillasyster Wicktoria som kom hela vägen från Tyskland. Hon skulle ha åkt hem igen i tisdags men hon blev sjuk så det var bara att stanna kvar och vila upp sig. I morse skjutsade jag och Agaton henne till tåget och sen vinkade vi hej då. Hoppas hon kommer tillbaka snart för det är tomt här hemma nu. Vi har haft kul när hon har varit här. Agaton har blivit så ompysslad och jag har fått lite avlastning. Det har varit så skönt att ha henne här. Hon har lekt och busat med honom.

Lilla Miranda sover..

Idag har jag, Agaton och min faster Barbro varit upp till Ede och hälsat på storasyster LIselotte med familj. Lilla Miranda har blivit så stor.
Här testar hon bärsjalen med mig. Hon trivdes bra därinne. Mysigt!

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Oj vad Wicktoria har blivit lik Liselott" vad roligt att ni umgås ...kan tro det är trist då hon far"

KRAMIs

Cam sa...

Hihi..kollade först bara på bilden och tänkte oj vilken frissa Agaton fått och en prickig dress..HAha..såg sen att det inte var han! Förstår det blir tomt när syster åkt! Du får komma ner hit och hälsa på snart vet ja=) Kram C

Mikaela sa...

det är mysigt med besök!
vi hoppas att vår moffa kommer snart, vi behöver snickerihjälp ;)
här har vi varit sjuka, men är förhoppningsvis på bättringsvägen nu...
kram från oss